IT' LIKE A BATTELFIELD

Inombords känns det som ett fucking slagfält..
Jag gjorde något dumt, men jag skämms inte lr ångrar det.
Skulle vilja säga vad jag gjort men det skulle skada många ♥
Jag kan inte säga att det inte va meningen, för det va det..
Kan inte ljuga och säga att om jag kunde gjort om det skulle jag aldrig gjort det.
Förlåt Åsa för att jag gjorde dig besviken..du är den sista jag skulle vilja såra :(
Men det kändes uppfriskande, som om jag nyss upplevt livet igen!
Du vet hur jag är..måste utmana livet för att känna mig levande...♥
Gråtit halva dagen of no reason, sen för att pappa svek mig med bion :/
Så det blir på söndag istället men det löste sig tillslut c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0