Fight fire with ice.

Hejsan!
Igår var jag och Åke på en shopping tur i Skellefteå! ♥
Det var amazing!
Tre våningar med bara butiker!
Jag shoppade för 1900 ungefär,♥
Smink,smycken,kläder och elektronik handlades in till ett nytt hem ;)
Men idag har vi vart utomhus enda sen klockan tio,vilket är fyra timmar!
Vi har gjort en snögubbe, Bert-Arne som jag kommer lägga upp sen.
Sen har jag kört spark, mycket lättare än förra gången jag provade!
Försökte även bygga en snögrotta,misslyckades helt och hållet.
Vi har även åkt skoooooter,underbart när dom gasar till sådär! ♥
Nu har jag gjort varm oboy som jag och Åke ska njuta på medans vi pluggar!
Pussinuss,eran...snögumma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0