Hej mitt vinterland!

Tjena alla skogsbär!
Vi kom till Norrland igår då, runt fem/sex tiden.
Åke och jag fick oss en tallrik med fläskpannkaka,
 en måltid jag kunde varit utan efter allt godis ;)
Sen gick vi ut och flummade i snön ;)
Träffade också Nadja och hennes farmor och vi tog en nattlig promenad.
Nadjas hund,Kleia tror jag det var, älskar att käka snö!
Så jag busade med henne hela tiden om inte mer..
Aja, idag har vi kört skoter,eller iallafall åkt!
Jag fick sitta i en kälke ungefär som jag hade det mysigt i runt skogen,
sedan tog jag och Bamse en skoter tur med Åke och Wikke runt sjön! :)
Wiiiiihiiiii säger jag bara!
Nördade även Bamses mobil (laddade ner temple run) halva bilresan för att Åke sov ;)
Sedan har vi utmanat varandra halva dagen, ingen har slagit mitt rekord på 175 000!
Nu ska jag nog ta och chilla lite till, detta är vad jag kallar ett SPORTLOV! ♥

~inga bilder resten av veckan~


Kommentarer
Postat av: Fanny

:D

MItt sportlov slutar idag :(

2012-02-26 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0