One week of fun stuff

Wow, nu är det exakt en vecka sen jag skrev sist.
Det har hänt både mycket och lite under denna vecka, jag åkte till pappa på helgen.
Vi hade det awesome!
Sedan har jag på ett oskyldigt sätt hållt mig borta från datan, det var inte med flit.
Jag bestämde mig för att vara mer social, så jag var med Åke & Bosse på måndagen efter skridskoåkningen! :)
Igår var jag med Matti & Pea i Södertälje, vi drog hem vid nio..
Idag hade jag planerat att kolla på skattkammar ön på VHS, den tecknade alltså.
Men VHS:en är kaputt, så jag försökte se den på datan men det fanns bara dom från 1990 - vilket jag nästan somnade till efter 8 minuter in i filmen.
Så nu bloggar jag lite updates och sen...loggar jag nog ut! :D
Pussinuss, eran Sarreh ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

^^♥

2012-02-25 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0