Cool down.

Godmorgon
Idag har vi åkt in till Burträsk och handlat.
Det var fullt med sparkar där, vilket inte var så konstigt!
Vi köpte godis och en film,HORTON ♥♥♥
Älskar den filmen...även om den är tecknad..♥
Sen så har vi marsmellows som vi ska grilla ;)
Vi grilla typ varje dag här,pannkakor,korv,mackor,korv osv!
Det är super gott!!
Dom har också Disney Channel som jag nördar..eftersom att jag inte har box hemma.
Det är skönt här uppe,men samtidigt saknar jag Järna.
Åker säkert upp hit i sommar med,MUMS MUMS!
Då är det nog mysigare också.
Wikke är helt underbar,snäll och hjälpsam!♥
Bamse som är Åkes gudfar är också helt amazing, hon har tur som växt upp med honom! :)
Hennes pappa är nog en av dom raraste gubbarna jag träffat!
Och Åke själv,helt obeskrivlig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0