Left you all behind.

Hejsan alla bloggläsare.
Några har märkt att jag inte var i skolan idag.
Det finns ingen bra förklaring jag kan ge.
Men jag ska försöka.
Jag är inte sjuk,jag försov mig inte,det har inget med skolan att göra.
Jag har bara lite psykiska problem just nu med min familj.
Har ingen lust att snacka om det och kommer inte göra det heller.
Allt ni kommer få veta står här.
Har det rätt tufft med min familj just nu och kände inte för att röra mig.Jag orkade inte bry mig alls om telefonenen eller något annat ringde.
Mådde bara skit och ville vara ifred.
Plus att jag visste att jag skulle fräsa åt alla som sa ett enda negativt ord till mig.
För jag bryr mig inte ens om att pappa är orolig över mig just nu, ja jag är självisk.
Men jag vill tacka en person som fick mig att le idag,även om hon inte kommer se detta.
Och det är min lillasyster Liana,som sprang till mig med ett leende och ville att jag skulle bära henne.
Hon ser alltid när jag mår dåligt och får mig alltid att le när hon ler ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

aw.

2012-03-09 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0