Jul, Pyssel

Hejjh :) <3
idag så varre pyssel dag 8D(den bästaste tiden vid jul inom skolan ;o)
Och jag stöpte ljus,tovade en kamel och ett hjärta och så gjorde jag ett julkort :) som jag kan lägga in imorgon x'd Efter skolan så gick jag hem och så va jag med pea och kollade på Jul kalendern för att hon hade missat :o
Efter det så kom oboi och hälsade på sen så va klockan mkt och jag behövde gå till gårn och jobba (:
Borri följde med mig och så kom pea och åsa senare vid 7:35 :) <3(jag hade trök så jag kollade tiden -.-")Sen så lekte vi kull med en röd boll :o Lite barnsligt men det va iaf kul :)<3 Mamma tänker sälja skalman :'( HON FÅR NT D; Ska börja va med honom mer T-T FOR GOD SAKE I LOVE HIM T-T Men åter igen till pyssel dagen...på den dagen kmr den underbara JULDANSEN ! 8D Jag älskar juldansen :I Men eftersom att vi va 3 så hoppade ja över :o
Sen på gården sjöng vi roliga sånger om pea och en kille sen så blev åsa sur (överkänslig) sen så spelade vi Blur (bil spel) som äger och jag kom 1 en gång 8D i rule biiiiiitches ;)<3 Men sen kom jag 4 hela tiden T-T Men nu måste jag logga ses :* Egentligen hade jag skrivit mer men halva raderades -.-" DAAAAMP! ._.

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okejj :)

2010-12-22 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0