T.I ft Christina Aguilera- Castle Walls

Gokväll alla sötnozar framför datan :*<3
Nu skriver jag kort om min dag igen...Ja jag är hos pappa så jag har nt så mkt för mig :D
Jag har kollat på TV och ätit chips...drukit saft och ätit godis...vart på datan... :o
Så jag har det rätt ok :)) <3 Men jag va på en laptopp men nu är jag på min gammla vanliga (a) För den jag har nu va trasig asså den bara dog :< Så pappa fixade den så nu har jag min EGNA data 8D <3 imorgon ska både pappa och jag på bio och se Harry potter och dödsrelikerna del 1 :D <3 Det kmr bli kul :3 Åsa klagar på att pappa och jag nt gör något bara för att jag sa att pappa ville göra något med mig ._. för annars skulle jag jobba.Men jag ljög nt :< Jag åkte ju vilse och kom nt hem förs 21:3o så orka göra något då ? :o Sen så åkta pappa klockan 10 på morgonen för att köpa saker till min lilla syster (nt född än) och kom nt hem förs 16-17 sen så har han och jag umgåts lite då och då :o Så nu lyssnar jag på en av mina nya favvisar 8D (musik) och tänkte på bloggen :) <3
Jag skrev för att Elizabeth tvingade mig också -.-" <3
Men godnatt sötnozar :* <3
Hejjdåh Kram Sara <3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okej.

Äntligen bloggar du igen.

Jag tycker att det va längesen sist <3

2010-12-19 @ 17:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0