PROV !!

OMG OMG OMG !!
Prov på onsdag :S
"PLUGGA PLUGGA PLUGGA !!"
Sara du måste vara skolans PG ! xD
hellre det än dåliga resultat ;S
Ja jag va på gårn med irre Åsa och Pea vi kollade på Paradise Hotell
och Ung och Bortskämd XD
Dom antyder att jag borde va med ;S
Men jag är nt bortskämd -.-"
Ååååh jag lyckades ÖVERTALA mamma att ge mig 500 kr i månaden :D
så samanlagt blir det...750 :)
Men ska kanske få mer av pappa ;)
Och jag ska få min mobbe i present :D
YAY !! 8D
Men den är från mamma så jag kmr få nått annat av pappa 8}
Kamera ?!
Lapptopp ?!
VAD SOM HELST ?!
Så snälla ge mig förslag ! dx
PLEASE !!
Elizzz ska fixa en ny header åt min blögg :D
Asså kan man nt älska henne mer ? ;D
TACK ELIZZZ<3
I hope you like it <3


Kommentarer
Postat av: Elizzz:D

Naw:)



Men visste inte att vi hade prov :o

OMG!

2010-11-15 @ 23:30:31
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0