Fan va tiden går fort !!

HejjHejj <3
Asså fan va tiden går fort ;S
det va bara det XD
men idag hade vi inläsningsdagar och det va as kul :D
Ni som nt vet eller har haft inläsningsdagar ska jag berätta lite...
På den dagen som kmr nån gång ibland...så får man välja vad man vill jobba med under dagen och det är fritt :)
och man bestämmer själv hur länge man vill va på lektionen vilket är bra :D
men man kan nt ha tiiep 2 timmars rast och ta 10 minuters lektion !man får ta 20 minuters rast på förmiddagen och 20 minuter på eftermiddagen ! ;P
Själv så hade jag 30 min svenska och 5 timmars syslöjd XD
hade fkt kul jag gjorde kompisarmband :o
men asså nt på seriöst så här "nu är du min bäzza för evigt !!" vi gjorde bara armband åt varandra (irre elizzz och jag) Jag fick två armband 1 av irre och 1 av elizzz :) men 2 gjorde jag sj :D
*stolt*
nu dunkar jag musik och försöker minnas vad jag har gjort ;S
jag har gjort ett armband åt pea nyss och nu bloggar jag så det blir bara...läxorna kvar då -_-"
"yay" -.-"
Men här kmr bilder från sleep over natten 8D

Jag XD

Pea...lite fail -.-"

Åsa :o

Jag ... lite mongo får man väll va ? ;S
Jag hade sönder sängen XD den har vikt sig på båda sidorna :3

Pizzan vi åt till middag...vi har gjort den :D

borris glas..rosa
Mitt svart/grått
åsas röd
peas gul
8)<3
SKÅL SÖTIZAR !! 8D<3

Peas "mummsiga" bit D;

Pea -.-"
Jag har bara bilder på henne tydligen !! ;D

Moi ;)<3
Jaha ses då ska plugga nu sen GÅRN 8D<3
Love ya all <3
vänta...
bild på mina armband..<3

den minsta och den brevid har elizzz och irre gjort dom andra har lilla jag gjort :D <3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okejj :) <3

2010-10-19 @ 21:13:34
Postat av: Hanna

2010-10-22 @ 22:35:35
Postat av: Hanna

Hahahaha, det syns! x)

2010-10-22 @ 22:36:12
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0