Friends...Forever...<3

"igår..
när jag stod i cafét och kollade på när mina vänner dansade så..
fylldes jag nästan med tårar..
Att kolla på dom dansa tsm och flumma..
6 år..
och dom har fan vart dom bästa i hela mitt jäwla liv!
fan asså..
hur kan jag va så jäwla speciell ?
hur kan dom välja just mig ?
mina vänner <3
mina BÄSTASTE vänner <3
asså...
stå på långt håll med hög musik och kolla på dom..
man blir så jäwla stolt och rörd..
mina vänner <3
Mina bara mina..<3
vårt gäng har hållt ihop i 6 år..
det är en lång tid..
vi bråkar rätt mkt..
men alla är nt perfekta..
vi flummar as hårt.
vi är olika..
men en sak har vi gemensamt...
Vi älskar varandra..
och vi skulle aldrig överge varandra..
Jag skulle hoppa från en klippa bara för att få behålla dom
vilken kompis skulle köpa ett kry kort bara för att man är förkyld ?
vem skulle kasta kottar på en bil bara för att va med en ?
vem skulle äta så jäwla mkt glass bara för att nt den andra ska känna sig fet ?
Vem skulle gå sjuk till gårn bara för att umgås med dom <3
Jo..vi skulle det...och det gör vi !<3
För vi gör allt för sina vänner..
och då menar jag allt..
men ibland tänker jag en sak..
Att..
Dom intt perfekt..
men dom är en vän som alla önskar sig<3
speciellt jag !<3
Cuz..
we are best friends
and we are always here for each other<3
så är vi..
vått och tort..
sjuk och frisk
glad eller ledsen
vi kan alltid säga dom tre orden..
"I Love You"
vi kan ta smärta med mod för vi har gänget i vårt blod
vi kan ta svek och smek för det är gängets lek
vi kan älska och hata dag och natt för det är gängets skatt
vi är bara 4 men vänner är dyra !
och gänget är bra och det vill jag ha kvar ..<3
kan man bli mer älskad ?
eller jo det kan man..
men endå
jag har goda vänner
jag har fler vänner
men dom älskar jag mest <3
för vi..bara vi 4..är ett gäng..
som min fröken sa i 1:an..
"dom här tjejerna kan man nt splitra på..dom försöker verkligen få detta att funka.."
det minns jag än idag..
och jag minns peas skratt när jag mötte henne
och irres fråga..
när jag första gången såg åsa..
alla göda minnen <3"

Denna text tillägnas mina bästaste vänner irl..som jag älskar så jäwla mkt !irre...Åsa...Pea...hur kan man få bättre vänner ? skulle skämma ut mig 10000 gånger om dagen..bara dom va med<3
Love you guys <3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Gulligt :)

2010-10-17 @ 11:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0