Hanna helg !

HejjHejj !!
Pea ringde på nyss och frågade om vi kunde snacka om det där igår...
Jag stängde dörren och gick palla höra hennes förklaringar !
Hon dissade oss och sa att det va vi som dissade dom !
Asså Erica jag pea och Åsa va på Gården igår...
Jag va arg för det med Hanna (-.-')
Så jag läste lite och dom gick Åsa kom och sa att vi kunde spela nått
Efter ett tag gick jag med på att spela pingis.
Det va kul och mitt humör steg :D
Men Pea och Erica hoppade ur king-spelandet så det vart match mellan Åsa och mig !
Jag vann mest och sen lämnade vi in och spelade Alfapet(myskväll) och jag vann igen
sen körde vi air hockey och jag vann igen ;)
Men Erica och Pea hade gått och spelat billjard...sen shoppade dom i cafet medans Åsa och jag plockade undan Alfapetet sen spelade vi alla 4 biljard och irre vann (ATTANS !!) men efter det så gick irre och Åsa och Pea skulle hjälpa mig plocka undan och hon bah släkte lampan och gick med dom andra för att kolla på TV medans jag fick vara där och plocka upp efter dom!!
Jag blev sur eftersom dom bara lämnade mig så jag plockade ihop gick ner hämtade panten (man måste panta sin saker för att få spela)
Så glömde jag mina pengar där uppe så jag gick för att hämta dom sen smällde jag i dörren och gick och läste.
Åsa kom efter ett tag och piggade upp mig genom att spela pingis igen och sen skulle vi sjunga kareoke det va kul och vi flummade AS mkt !! XD
Sen så satt irre och pea fprtfarande i soffan så Åsa och jag gick ut ett tag för att få frisk luft och skratta av oss...
Vi pratade lite och sen spelade vi fotboll jag vann ;D
sen gick vi upp till gården då kmr dom och pea bara sa
Pea :"Där är dom..."
Vi : "Vi spelade bara lite fotboll"
"Vart ska ni ...?"
Pea :"Jag ska få sjus av irre" (sur)
Vi :"Men hallå vrf ?!"
Pea "ni dissar ju oss bara !!!"
Vi "Ni har ju suttit i soffan halva kvällen medans vi haft skojj !!"
"Så det är ni som dissat oss !!"
Pea "mm"
Jag "Kom Åsa låt dom va som dom är !"(skit sur)
Åsa och jag va skit sura när vi kom in men med ett leende på läpparna och sa "stackars dom !!"
Vi sket i dom sen men irre kom tbx hon hade väll glömt nått -_-"
Seb försvann hon vi gömde henne innan hon gått sen efter ett tag frågade jag "vet du vart irre tog vägen ?"
"nää..."
"Hon hade väll bara glömt nått men såg du pea eller ?"
"Nää nt vad jag såg..."
"okej men vad ska vi sjunga nu ?"
"Långa bollar på bengt kan vi ta!"
Vi hade aldrig sjungit långa bollar på bengt men Åsa och jag as garvade till den XD
"Bengt junior !"
hahahahahahahhaahahaha XD
Men nu ska jag fixa mig -_-"
Min syster kommer om 35 min dx
SES SÖTISAR !!<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okejj.

2010-10-02 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0