HELLUW !

Helluw Helluw HELLUW :>
ja...vad kan man berätta :<
Idag så orkade jag nt gå till skolan kände jag men jag gjorde det endå men jag va hängig dom första lektionerna >.<
Så min lärare trodde att jag skulle gå in i depp igen :o
Men jag sa att jag bara va trött och lite nedstämd...hon lät mig vara sen :)
Men just nu har jag lite ont i RÖVEN för att en viss Elizzz och Pea försökte rädda Linn och kastade mig på svanskotan så nu har jag lite ont :(
okej mkt ont >.<
Men jag överlever :D
tror jag >.>
ojj klockan är 6 !
Måste plugga snart -_-"
TYSKA dx
"dramatisk"
Men jag lyckades komma förbi en Sarre älskare utan att han såg mig :D
så det slapp jag ;)<3
Men det är ju endå roligt det där med sarre och allt >.<
Men just nu vill jag bara...dras ner i underjorden så att jag kan få sova -_-"
srsly min häck gör ont !
Jag har vart på läxläsningen med Elizzz och Linn...But Linn was going after 5 min...she said it was boring -_-"
hahahahaha XD
Men elizzz och jag stannade efter att fått lite skäll av Carina och låtit linn slutligen få gå >.<
vi orkade nt så mkt så vi åt mest mackor XD
hennes mjölk såg äklig ut ! Men min såg ok ut och den smakade gött :)
(laktos intollerant mjölk)
*suck försöker minnas suck*
I SO jobbar vi med EGYPTEN/MUMIER/PYRAMIDER och vi valde mumier ;)
dom är ju fan coola :D
men nt hur dom blev till mumier ;S
bara att dom ser ut så :D
att dom drar ut hjärnan...äääässssccchhhh vi skiter i det ok ?
Det är för äkligt >.<
Ska nog ta lite bilder senare på mig :D
men dom kmr va svart vita :)<3
Kram
Sara :*<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

OKej. <3

2010-10-29 @ 08:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0