Jobbade på discot ;)<3

HejjHejj :)<3
igår kväll jobbade jag på ett disco XD för småbarn såklart >.<
Men det va kul jag va med irre för vi jobbade tsm den kvällen <3
Hon kom och hämtade men dom andra fick ju nt komma med för dom jobbade ju nt så dom stannade hemma och gjorde nt vet jag XD
Men irre och jag jobbade sen så knackade det på porten där uppe och vi bah "idioter" men det va tydligen sarre älskarna XD Jo visst dom är roliga at ha omkring men visste dom nt att man skulle komma in där nere från ?o.o
Dom hälsade och jag hälsade tbx men dom va lite fräcka mot irre vilket nt va ok :(<3
Men dom slutade sen att tracka henne och vi hade kul ;D
Småbarnen kom då och då ner till bardisken för att få nått gott (dom fick betala ofc) och jag tog beställningar,gav dom vad dom ville ha och tog imot pengarna...irre jobbade med XD Sarre älskarna och 4 till jobbade vi med..
jag kan nt namnet på alla men
Sarre älskarna heter :Rasmus och Maximillian
Sen jobbade vi med :Karl Robin och två till >.<
Robin och dom andra 2 jobbade där uppe med musiken och sånt :)
och Maxi och Kortisen (Max och Rasmus) jobbade med att underhålla barnen där uppe på dansgolvet vilket dom lyckades med XD
Sen så bytte vi och då va det vår tur att gå upp vi va såklart med Julia (irres barndomsvän)och dansade och gjorde kungastolen åt henne sen släppte vi henne och gick ner för att jobba och killarna ville såklart att vi skulle ta över ;) Vi gjorde det och dom gick upp till barnen sen hållde dom på med mig och sa lite saker och sen så pratade irre och jag m.m så hållde det på hela kvällen discot sen så ville Rasmus och Max ha min pizza (man får 1 om man jobbar på fredagar) och jag sa nej sen frågade dom om och om igen men jag sa nej så dom hållde på och sa "sarre...du sarre..." (med en flört röst lät det som nt vet jag >.<) kan vi få din pizza ?"
"sarre det finns ett badrum där vi hinner en snabbis ;)" då as garvade jag och sa "next time" venne om dom hörde det men men ;P
Sen så bytte vi med dom och satte oss på tjejtoaletten och snackade...vi snackade lite och hade det mysigt sen hörde vi killarna på andra sidan för väggarna va tunna så vi asgarvade XD mummel mummel ;)<3
Sen började vi igen och igen ville dom ha min pizza så dom blockade min vag till frysen >.< och bara "då blockar vi dig ;)" som vanligt skrattade jag >.<
Sen kom dom äldre och dom blev mer normala och det va väll ganska skönt men det blev lite tråkigt :(<3
Jag satte mig på colaboxarna som va tomma opch dom hållde nästan på att rammla när jag satte mig O.O
då fick irre fnissattack XD
Sen så satte jag mig på bar disken och snackade med mina bästa kompisar åsa och pea för dom fick komma in nu :)
Så vi snackade men jag skämdes lite över dom för dom snackade snusk :(<3
Jag fick flummattacker >.<
Hatar sånna ibland XD
Men det va en lyckad kväll som jag kmr minnas för alltid 8}<3

Jag är hundvakt just nu !
Lilla Sassa är as sööööööt älskar henne :*
Kram
Sara <3

Denna låt påminde mig om gammla tider...med mina vänner när vi sjöng och hade kul...
som irre sa till mig igår "Staketet som vi blev vänner på är borta...vi borde ha fått en bit...och den biten skulle just va den första som du satt på...jag har tiiep känt dig i 6 år"
Mina vänner...om du har en vän som du har bråkat med lika många gånger som dagar på 5 år..då har du oss ;)
Vi har bråkat vi bråkar as mkt förtfarande men vi har en sak som alla andra som har detta problem och nt är med varandra nt har...vi har styrkan att slåss för det vi vill ha...vi vill va tsm...och om vi fortsätter kämpa kmr vi nog aldrig sluta va med varandra <3


En till låt som stämmer in på mig XD och mina vänner <3

Jag kan hålla på med att lägga upp låta heladagen :}<3
Men det gör jag imorn XD
då ska jag ha mitt "MUSIC ONLY" inlägg :D<3

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

OKej.

2010-10-31 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0