Jobbade..<3

Hahahahahah XD
igår jobbade jag på cafét...det va fkt kul ;o
Att stå dä och ta fram och maskinen osv...det va nt tråkigt..<3
Jag hade mina vänner <3
dom satt nästan hela tiden där och höll mig sällskap :)
det va sött av dom :D
jag är tacksam för det !
Dom bjöd mig på godis med :3
Tack för det sötizar <3
Tack Åsa för fantan ;D
behövde verkligen den :S
Jag vet att jag är snål...
att jag ibland nt bjuder tbx...
men jag önska att jag gjorde det !
för ibland så gör jag det..
men ingen minns det...nt ens jag XD
men jag vet att jag gör det !<3
Pea är as snäll med <3
irre med <3
Älskar er verkligen !
Men över till kvällen..
Jag gick i rask takt till jobbet för att vi kom lite sent från kebab house men jag hann fixa mig ;)
men jag hann nt fixa frissan så mkt -__-"
så jag såg ut som en kråka XD
Nu kom åsa XD
pea gick för tiiep 2 min sen :o
Mina älskade vänner :D <3
men över till kvällen...jag kmr allt in på andra ämnen XD
Cafét är en trevlig plats ;)
Cafét på gårn <3
Jag jobbade mest men hade också rast XD
och på rasterna så dansade jag med åsa och körde billjard ;P
men spelade nt så mkt billjard...men dansade gjorde jag XD
hård rock...sorlig musik...flummig musik...allt i ett ;)
och massa dunk och huvudverk XD
men headbangggga är fawn kul :D
speciellt med åsa <3
irre och pea gillar nt rock...iaf nt gård rock..nt jag heller egentligen :o
Bara när åsa är med <3
Men jag får nt betalt i lön på cafét...men därimot får jag åka till liseberg GRATIS :D
det är bättre än lön för mig :3
har aldrig vart där <3
Jag jobbade med "Elin" som vi nt gillar så mkt >__>
och nån som hette Jange eller nått XD
dom va ok :3
Jag hade roligt XD
men...det har jag alltid när jag är med dom <3
Man kan nt gråta man kan nt va deppig...nt när man är med alla fyra..<3
nt i skolan heller XD
fawn vårat rykte är "Dom flummigaste på hela planeten !"
för vi är sjuka i huvudet ! XD
srsly...vi är nt normala XD
och vi vill nt va det heller ;)<3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okej.

2010-10-17 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0