Kompisarna sov över <3

HejjHejj XD
igår sov pea och åsa över :3
det va roligt ;D
iaf i början :(
sen blev det bråk och allt förstördes men åsa ville gå hem jag låste in mig på badrummet och deppade pea va i mitt rum och fattade nada,det va bara åsa och jag som fattade...åsa kom och knackade på min dörr och försökte få mig på glatt humör...efter ett tag lyckades hon och pea knackade på dörren åsa öppnade och pea va sur...hon sa att vi nt släppt in henne och att hon tänkte gå hem,Åsa och jag deppade igen..åsa ville gå hem och jag ville va inne i badrummet och deppa på mattan...men det blev nt så...åsa packade jag bytte om för att gå och lägga mig istället..Pea började gråta...det blev nt bra...sen så övertalade pea åsa att stanna och det gjorde hon...men åsa ville gå ut och titta på stjärnorna...jag va fortfarande i min säng och grät...åsa kom upp...försökte trösta mig...men det gick nt så bra...sen lugnade jag ner mig och vi gick ut...vi fick bara va på gården (utanför mitt hus) men vi gick till JärnaFri istället (Skola) och la oss i kompisgungan,vi pratade och myste...vi hade kul :) Jag sjöng på låten jag la in i mitt förra inlägg..<3och sen gick vi hem...och jag åt nt chips efter tiiep 2 timmar...för jag hade borstat tänderna -.-'
Men vi kollade på film och myste och hade kul...sen fick åsa en tå i sitt öga....och blev ledsen pea garavde som vanligt för hon fattar inget av känslor...och jag säger åt henne att säga förlåt,Dom blir sams och vi myser vidare ;)
Sen så lägger jag mig där uppe och dom är där nere.Åsa vill nt det men det vill pea XD
Åsa säger att jag kmr somna men det gör jag nt...
iaf nt på länge...men sen gjorde jag det -.-'
efter att dom nt lät mig sova kl 5 på morgonen -.-'
men det va kul <3
speciellt när åsa och jag försökte komma ihåg roliga klipp ur filmen :P
jag kom på dom flesta XD
Enligt henne så gjorde jag nt det ;P
men det gjorde jag :-D
hehe :P
hon är avis ;)
"nt" <--- sarkasm XD
Love ya all :*
Sara...<3




Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

OKii <3

2010-10-19 @ 16:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0