Natt tankar ?

När man ska sova...hur gör man då ? XD
Allvarligt talat...jag läser tills jag somnar eller så ja eller så faller jag ihop av uttmattning O__o
Men igår när jag hade bestämt mig för att sova kom tankarna upp istället -___-"
"blottad ??" "don't look at me am naked !!" tankar tankar XD
men lixom när jag blundar i min säng känns det som om jag är i himmlen !
men lixom den nakna känslan smyger upp och förstör allt ! det blir varmt och då kan nt jag sova -__-"
och om jag nt kan sova blir jag orolig...för morgon dagen asså XD
och då bestömde jag mig för att läsa... ½ sida senare somnade jag "KABOM !!" `
"Va va det ??"
"äsch det va bara sara som äntligen somnade ;P"
"men det lät ju som ett bombnedslag !"
"det va för att hon slog huvudet i säng gaveln XD"
srsly det råkade jag göra ! det gjorde ont :S
Men är man blond så är man...när jag skulle vakna då ? :o
lol vet ni vad jag hörde nyss ?? VÖCKAR KLOCKAN xD srsly ;o
men över till när jag vaknade XD
då visste jag nt hur mkt klockan va och jag är ju blond på klockor så när jag kollade på klockan så visade den "7" i min värld så jag steg upp (jag har sov morgon men blondinbella här vägrar använda den !!) sen när jag är klar med sminket och håret märker jag att klockan är 6 på morgonen -__-" nt nog med att jag nt fick sov morgon jag gick upp 1 hel timme för tidigt !!
Åsa ringer nu vi ska till bomen -__-"
berättar om igår kväll senare ;P

Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Ok..

2010-10-13 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0