Shopping och Simmning...<3

HejjHejj <3
Nu är jag hos Hanna och problem löste sig så häll käften Åsa jag vill nt höra att du hade rätt XD
För då blir jag bara sur >_<
"Vi" har shoppat skor och provat kläder och det va kuuuuuuul ! :D
Fast man blev rätt mätt av dom där muffinsbullarna ;S
i know muffinsbullar ?!-Weird-
Men nu ropar Hanna att det är maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat (nudlar med kyckling smak ;D)
Pözz pözz skriver om badet senare XD
Okej hon sa att jag skulle skriva klart och att hon kmr in med maten för då ska vi kanske (om vahid slutat prata i telefonen XD)se på Smallville :D
Men badet va kul vi simmade lite (motion ni vet?) och våldgästade stackars maya's födelsedagskalas (främmling) på hennes 7:års dag x>
"We are the best ;D"
Men nu så har vi flummat shoppat och till och med ÄTIT !!

pözz och kram Sara the birthday killer >;D


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Okejj :D <3

2010-10-02 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0