Allt är över.

"Senare"
Jo nu är jag hemma igen :P
det va nt en lång promenad...jag lyckades komma iväg från pea och åsa...
Jag ville tänka i lugn och ro.
Så jag gick ut i skogen medans åsa och pea skrek "NEJ !"
Skogen va mörk och kall och jag va ensam vilket va skönt...men jag va nt helt ensam..
5 fjortiz killar bakom mig skrattade och visslade och tyckte säkert
"vi ska skrämma den lilla flickan"
Men jag är nt rädd...nt längre.
Jag är nt rädd för någonting längre
eller det finns ju små saker som "en ballong spricker"eller "snok"
Jag blev sur på Åsa och Pea...
vrf ska dom låsas bry sig om mig ??
det är ju bara så fejk !
dom bryr sig nt ett skit !
Dom bryr sig bara om jag är ledsen...annars är jag nt viktig !
Vilket är bara så dåligt -.-
nu sitter jag och dricker apelsinsaft för att lugna ner mig -.-
Jag joggade hem för att jag nt ville höra deras "men vi bryr oss!!"
Jag får aldrig va sj...
kan dom aldrig lämna mig ifred ?!

"Friends comes friends goes but you will always know that you are just a game toy"


Kommentarer
Postat av: Hanna

2010-09-18 @ 21:40:45
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Don't u dare cut urself!

2010-09-18 @ 21:41:07
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0