Åsa's biltur XD

Hehehe hinner nt skriva mkt ska åka till skolan med Åsa (YAY !!)
Det är ju fredag O.o
"DAG FÖR FREDAGSMYYYYYYYYS !!"
Hehehe so true :P
Läser fortfarande Linaskvällsbok men nu är jag på tvåan O.o
Hahaha har läst ut 3 böcker på 1 månad O.o
(nt med flit)
ska egentligen bara läsa ut 2 -.-<3
Men men om man har bra böcker så har man :D
Jag kan verkligen bli uppslukad av böcker O.O
(kan läsa till 4:a på morgonen om dom är bra "Twilight" tex :3)
Men jag lyssnar mkt på radio med mest på NRJ för den äger ;)<3
Allvarligt talat O.o
Jag har dom bästa hörlurarna och högtalarna !!
(man kan dunka med dom...man hör varje dunk och rytm i öronen :D)
Men nu ska jag dra till plugget (woohoo FREDAG !!)
Läxor över helgen "what a suprise"

Älskar er pözz :*

Sara <3


Kommentarer
Postat av: Kramiz :P

Ha en underbar Fredag <3

2010-09-24 @ 17:55:16
Postat av: Elin:P<3

Sara!!!!!:O vrf ää nt mitt namn med på bilden....:/ DISSSSSSSSSS.SE:O :( så du ser mig inte som en vän längre.....?): elller?

2010-10-03 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0