Depprition eller bara sorgsen ?!

Jag vet nt vad jag är av dom ?
vi pratade om det på "disa"(en tjej sak som vi samlas och pratar på) idag det va min första gång.
Så vi pratade om stress och depprition...
sen fick vi fylla i 2 papper med frågor om vad vi har för negativa tankar och 2 med positiva
38/41 negativa hade jag... 20/41 positiva
Låter det normalt ?!
Jag bara tappade andan och bara "38 ?!"
Jag fyllde i "Jag vill bara dö"
Med XD
Jag kanske bara är dramatisk eller så menar jag det !
Ni får dömma sj ;)<3
Jag kanske verkar glad men innombords så vill jag bara försvinna !!
Jag har inga svar om "vrf det ?" "vrf tänker du så ?!" eller bara "Men vi älskarejj ju hur kan du tänka så !!
Jag vet nt vrf som sagt jag vet ingenting just nu !!
Påvägen hem gick jag med Linn vi hade kul
vi käkade cocosbollar :D <3
(choklad bollar)
Men mäster kocken Hanna bakar nog många till mig och skickar efter ;)<3
Men jag äter nt så mkt godsaker :D
bara när jag får tag i dom !! -.-'<3
Så visa aldrig godsaker för mig !! NEVER !!
Men choklad är så jäwla gött !!
vrf är allt gött onyttigt ?!
Det skulle vart coolt om allt gött va nyttigt ;D<3
Då skulle hela världen va sund kanske :o
Pea kom nu så ses alla gummibears ;*<3
LOVE YA ALL !!


Pea och Jah <3

CP BILD !! >_<


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha, no way! Just nu är jag bara inne på varm choklad med grädde..

Tyvärr går inte det att skicka med posten, fast försöka går ju..kan skicka i plastpåse! ;)

2010-09-14 @ 18:50:47
URL: http://houseofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0