Elizzz's hjälpande hand :o

Woohoo Elizzz hjälpte mig med att designa bloggen idag :D
Men vette fan hur hin gjorde >.<
Hon ska lära mig lite till om det här som hon gör så att jag kan fixa lite som jag vill ha det <3
Är fkt nöjd med bloggen AS NÖJD !!
Ska plugga snart....som vanligt >.<
Vi hade ett skolfoto idag och det gick bra :3
Men hatar när killarna snor mina saker och springer iväg så att jag måste jaga dom -.-'
Dom vet nt hur mkt jag klarar av det XD
Alla som hade franska fick håltimme...men jag har ju bytt till Tyska så jag fick gå på lektion !!
Vi har ju läxa tills imorn med o.O
SHIIIIT !!

Men dagenslåt är väll...
http://www.youtube.com/user/ElizzzOfc#p/f/14/gmGbgT9gUN8
okej det är mer en remix ;P<3

irre filmade mig och gänget så vi ska lägga ut den på YT men det är få som får se den för den är pinsam XDD<3

Love ya all Gummy bears <3

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc.blogg.se

hahah !

jag som vi fixa och låten från yt :P

2010-09-02 @ 15:30:11
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0