En dryck som smakar som vin ? *spyr*

VIN SMAKAR SKIT !!

Drick ALDRIG VIN !!

Det smakar SKIT !!

Jaha nu bloggar jag igen...har inget annat för mig >.<
Jag åt nyss så jag har en kulmage och jag åt chicken med curry sås XD(och ris)
Älskar YT fett mkt alltså <3
Men mamma och anders hade gett mig nån dryck till middag som jag nt drack då kallade de mig
TÖLP !!
Och då smakade jag och det va så jäwla äkligt att jag ville spy !!
Jag bara "Usch det smakar ju fawn VIN !!"
Anders "Och hur vet du det ?"
Jag "för jag har ju smakar -.-'"

Hanna loggade in på msn nyss ;D
Min BB syrra som jag hoppas läser min blogg XD<3

Love ya all flumma
Love ya all flumma
Love ya all flumma

PÅÅÅ NUU ;D<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart läser jag din blogg!

Vad hände med den förra?

Du är inte ensam om kulmage..

Jag har snart en permanent x)

Har käkat Big Mac Plusmeny med jordgubbsmilkshake och är nu inne på andra Ben & Jerry's burken ^^

2010-09-02 @ 19:11:29
URL: http://hannasdiscipin.blogg.se/
Postat av: Sara svarar XD

Haha YAY BRA !!

Du äter för mkt Hanna :o

BEN & JERRY'S ?!

Glass??

Hamburgare ?

haha vad hände med nyttiga veckan !?

2010-09-02 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0