Kidnappad i sin egen säng :o

Jag hade främmande igår och idag och det va Mattias....Anders barnbarn så han kom på besök och sov över han är 6 år och är rolig att va med han gillar att trolla XD...och Star Wars -.-'

När jag ville ha sov morgon så kom han in lite då och då och kollade fall jag hade vaknat...jag va redan vaken iaf halv vaken XD

Så han klättrade upp i min säng och jag sa "du vet väll att jag är vaken"
Sen så har jag spenderat morgonen med att kramas med Mattias i min säng tills jag fick äta...han kidnappade mig i min egen säng helt enkelt XD
Anders fick nt höra mig eller veta att jag va vaken >.<
Men nu är jag här jag har ätit och OBOY är så jäwla gött ;D

Jag pratar med Sarah hon är jätte göllig :D<3
Pözz AllA GummiBEARS :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0