Natten som alltid kommer ! D;

Att ligga i sin säng och gråta och tänka på all skit som är begravd i mig...det bara...låter tårarna komma D;
Ligga och tänka...man kan ju nt sluta ?
bara ligga där och tänka på 1000 saker....
Men jag är van men det är obehagligt >_<
Jag ska börja gå i terapi....kanske jag verkligen behöver det...
Kanske är snällare då ??
Just nu är jag som en elak bish >.<
Mot alla...jag är så ledsen för det...
Men jag mår nt så bra :(<3
Jag är elak mot mamma pappa och Åsa...vem mer ska jag säga elaka
KOMMENTARER ?!
Jag vet nt men jag känner på mig...idag kmr jag såra någon jag verkligen gillar D;
Mitt liv är upp och ner D;
Älskar er mina vänner i really do ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0