Nu bloggar jag lite va ?

Heeeeeej :D
Ja nu bloggar jag väll ??
Jag är hemma hos pappa och jag ska plugga >.<
har säkert 1000 läxor nu D;
Allt är så litet här...hela rummet fkt !
Vi kanske ska flytta...till Solna tror jag "/
Det känns konstigt...jag har lixom bott här i 11 år tiiep ?!
och nu är jag ju 13 :3
Är stolt 97:a ;)<3
Att sitta och kolla runt i rummet gör jag varje dag det finns nt så mkt att se förutom gamla underbara minnen...
Nästan allt här har jag fått...vissa hemma från mamma och vissa från vardagsrummet och pappas rum !
Sängen va min mammas men nu fick jag den...
Jag kanske tar kort på mitt lilla rum och visar för er...
Jag älskar min pappa men ibland kan han va irrterande och elak !!
Vi kmr nästan aldrig överäns !!
Då slutar det med att jag börjar gråta och kastar igen dörren för att han sa något...
Eller så blockar jag den med databordet ;D

Det va väll allt jag kan säga nu för snart ska jag "plugga -.-'"

Love ya all <3
Saknarejj så jäwla mtk Hanna D;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0