Terapi...

Ja HejjHejj :P
idag va jag på terran och snackade men mamma va med så jag satt mest och lyssnade.
Jag vet vrf jag va där vrf jag ville va där...Jag vill må bättre !
Jag vill va mig sj..mitt gamla jag !
Älska mina vänner så mkt som jag gjorde !
Va med mina vänner så jäwla mkt som jag kan !
Springa runt med pea
ha kul med irre
prata känslor med Åsa :P
Men imorn ska jag till gården med alla dom <3
Mina vänner <3
Mina underbara gamla vänner <3
Men det är bara Åsa som verkligen verkligen bryr sig om det här...kanske irre med.
Men vi skiter i det vi vet att man nt måste va as flummig helatiden...Åsa XD
Pea och jag ska hitta på nått har jag besätmt >:3
Hon och Jag medans Åsa och irre flummar så att Åsa kmr få ett knark rykte XD
(det finns ju mkt knark här O_O)
Men nu tänkte jag bara skriva så att ni nt tror att jag begått självmord O_O<3
Ska till Hanna i helgen...YAY KUL !! :D
Men hon får ingen tjokisglass ska hon veta -_-"
Jah är tuff men rättvis ;P<3
Älskar dig bara så jäwla mkt ju !! <3
Älskar er också :P<3

PÖZZ OCH KRÄM !! ;P<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, längtar! Och du har fel angående min älskade Ben & Jerry's glass, jag ska äta tills jag rullar! Nomnomnomnomnomnom...

2010-09-28 @ 07:10:00
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: Kramiz :P

OK..

Söt Bild :D <3

2010-09-28 @ 15:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0