The Pink Lady.

Heeej Heeej :D
i går och idag har jag vart med irre O.O
vi kollade på alla Harry Potter filmerna och mina favvisar är den första den tredje och den näst sista ;D
Men pea hatar HP venne vrf hon är lite weird ibland XD
När pea och jag va mindre va vi rädda för varulvsfilmen >.<
Jag kunde nt sova över hos pea för att jag va så rädd så jag fick åka hem...men det va år sen -.-
Åsa och Pea kom så min mysig stund med orre är slut...åsa fortsätter prata om sig själv och pea berömmer henne för att hon har motionerat...
själv är jag fet och ska ut och gå efter detta...
Men pea pratar om en jäwla hund -.-
och Åsa pratar om Sebbe
Men nu såm vill jag bara här ifrån och ut och springa ner mig till 60 igen -.-
Min vikt är mkt men vad ska man göra då ?
jag känner många som väger som mig...men nu har jag blivit större om magen...
komplimanger....
vrf vill jag nt höra dom ?
Hahahahahahahaha XD
Saknar irre lite just nu ?
vrf känns det så ?
Jag venne fkt och jag bryr mig nt om att 2 "personer" stirrar på mig och min blogg -.-
Saknaden ?
Jag va fan borta i 1 dag -.-
egentligen 1 natt -.-
irre spelar sims och åsa fortsätter prata -.-
Kan man aldrig va sj ?
Pea pratar om fjortizar igen -.-
ska döda mig sj som jag gillar :D
Ses love ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0