tidigt på lördag O_o

Jag har gråtit i min pappas knä sagt åt mina vänner att jag är hatad
och jag har spelat några dataspel.
Jag har dampat,
vart lycklig,
skrattat,
gråtit,
stressat,
vart arg,
vart blyg,
haft smärta med !!
Alla känslor nästan på en dag ?!
Vi ska sälja lite saker för klassen jag tänker nog
sälja kakor så jag kan samla in egna pengar :3
(men det är efter klass insammlandet !!)
Jag kollar på TV just nu O_o
Kan nån ge tips på vad jag kan göra för att tjäna
PENGAR
??
Jag kmr nt på något -_-"
Hanna har redan gett mig idéer med det är kul med fler :D<3
Det jag har i förslag är
-Plastpåsar
-Baka
-Lopis
-NewBody
-Gå ut med hundar
-Barnvakt
-Städning
-Jultidningar
men kom på fler om ni kan :D

Love ya // Sara <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bli medlem på bloggdesign.nu och gör egna bloggmallar som du sen kan sälja ;)

2010-09-25 @ 13:52:56
URL: http://houseofhanna.blogg.se/
Postat av: Kramiz :P

Ojj :(

Vad jobbigt alla jobbiga känslor på samma gång =/

2010-09-25 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0