Ensam utan vänner på gårn,inte kul ):

Igår hade ruben sagt att det va min tur att jobba :/
En fredag kväll tills klockan 12 !! D:
Jag ville verkligen inte,ville bara hem till familjen och njuta av fredagsmyyys!
Men inte då :c
Va ensam hela kvällen, eller iaf utan vänner xD
Hängde med dom andra :)
eller vi kollade på film allihopa xD
bytta ut min pizza mot 15 kr godis :) <3
Det va det värt xD
Sen fick jag ju också en läsk, jag tog en Champis när jag gick ;3
Den ser ut som öl men smakar inte så värst som det xD
Men om polisen kommit och sätt mig, för jag va ju trött och kunde misstolkas som full! xD
Elizzz och jag snackade i en timme och det va nog det bästa fredagsmyyys stunden jag hade x'd
Jag hade as kul och hennes smsande, omg jag har nog inte hört något rligare ljud xD
Men efter ett tag va det fredagsmyyys med familjen för elizzz ):
och jag kollade på talang 2011 och Parlamentet på gårn tillsammans med alla andra xD
Ojj gud va parlamentet va kul xD
Sen föll tröttheten över mig igen och mina ögon såg suddigt,4 timmars sömn och sen jobb.
inte vila nån stund xD
Jag gick tidigare för annars skulle jag ha dött :o
Det va ju trots allt en lugn kväll c:
Idag är det underbara lördag,lördag med sara göra vad hon vill :D
Ska nog gå ut och gå ;p
Känna solen lysa,det gröna vädret,fåglarna kvittra,musiken i öronen och bara lycka <3
Det är darför jag går i skogen !
Mysigt och underbart ! C:
Ska fråga någon om dom vill följa med D:
då kanske det blir roligare ! C:
Kanske Elizzz,linn ?
För Åsa hatar skogen D:
pea älskar skogen men hon är ju ny sjuk :( <3
och irre har jag inte lust att fråga >.<
Så lung och ro <3
Vad ska alla andra göra då ? :) <3
En bild till Elizzz,minns du ? :) <3



Saknar er redan :'(
Kramizar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

jag har kvar min ENa min blomma :) <3

men den ää snart död D:

= att vi snart kan vara? :D



ä Linn hemme förresten?

2011-04-16 @ 15:02:46
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Fanny :) <3

<3

2011-04-16 @ 18:29:54
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0