Hur man än försöker så sumpar man allt, eller gör det värre..♥

Idag började skoldagen rätt bra,vaknade och va pigg,allt blev klart,va till och med tidig!
Lektionerna gick enkelt och allt blev bra :)
Redovisningen va enkel förutm att jag dog av rodnad när jag började läsa xD
Rasterna va ur kul och Mentorstiden med mina änglar med :D
Men sen kom den sista lektionen,Jag råkade gör ett misstag...
Ett misstag som fick mig att må skit oc känna att allt va hemskt!
Jo,visst det blir ju bättre...men jag ville inte det där ):
Elizzz blev ledsen eller sur och hon vägrade snacka med oss..
Jag försökte och försökte snacka med henne, men varje gång jag sumpad,
så sårade jag bara mig själv :/
Vem försöker jag lura,mig själv antar jag,
Jag kan inte vara snäll eller underbar!
Jag är född elak,allt jag gör blir fel vilket leder till att jag sårar folk!
Jag försökte hela dagen att vara annorlunda,SNÄLLARE!
Men det slutade hemskt..katastrof ):
Jag fick nog innan lektionen slutade och tog mina saker men vi slutade när jag va på väg mot dörren xD
Jag pallade inte av allt längre,ville bara hem...
Jag tog mina saker och gick om man hade kollat noga skulle man sett,
mitt röda ansikte och dom blanka ögonen!
Jag tog på mig mina skor men tårarna bara brände så jag tog till flykt :o
Men Elizzz va bakom mig och ropade mitt namn men jag kunde inte vända om :<
Jag stängde dörren bakom mig och hörde hennes och linns röst medans tårarna kom :/<3
Kom ut och linn frågade varför jag va så...ja nere och blanka ögon,
Jag ville inte snacka om det.
Hon fick det ur mig och "försökte" göra mig gladare, eller så försökte hon inte :/
Men jag stannar hemma ikväll iallafall :/
Elizzz ignorerar mig så jag har stängt av hela mobilen.
Kramizar
Sara
Bilder och en sak från Åsa :) <3

Till Sara....Du är fin som du är Sara och jag älskar dig ,
när mina tårar faller finns du alltid där o håller om mig ,
du tar hand om mig och du är värd allt du vill ha !! Sara Rehnström ,
tack ....Tack för att du är en äkta vän o stöttat mig denna jobbiga vecka ,
tack för att du förstår mig och får mig att må bra ,
jag lovar dig att den dagen du inte finns här längre ,
den dagen ska jag minnas alla minnen med dig ,
den dagen kommer all glädje och all min kärlek försvinna för den följer med dig ,
du kommer alltid finnas i mitt hjärta där kan ingen ta ifrån dig,
hjärtat mitt ♥
du ska veta att du betyder allt för mig ,
du är en av dom som är där när jag inte orkar längre !!
du ska veta att du e värd allt o lite till ,
du ska fan veta att du är skit fin o vacker,
för det är du gumman !!
här sitter jag och skriver detta till dig för det är det minsta jag kan göra !!
jag vill att du ska veta att jag älskar dig och att du är en äkta vän,
som jag aldrig kommer glömma !! ♥
Jag skulle inte kunna leva utan dig ,
för det är som att leva i en svart värd där det inte finns någon glädje ,
det vorre som att leva utan kärlek o självförtroende Sara ,JAG ÄLSKAR DIG !!

Elizzz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0