Jeepers Creepers 2

Asså SHIT ! D:
irre och jag kollade ju på Jeepers Creepers igår >.<
och jag bestämde mig för att se den andra idag ;p
den är skit läskig säger jag bara ! D:

Jag har inte sett hela men den är redan hur läskig som helst ! D:
Rekommenderar endå starkt ! :D
Den är läskig och fett bra !
Lite komisk med <3
iaf för mig (:
Elizzz har messat mig då och då D:
kan tyvärr inte svara, har inga pengar x'd
mitt saldo är på bas D:
ska tanka imorgon <3
tror jag...
Zazza (hunden) är hos oss idag och det är ju mysigt (:
Peter (ägaren) ska också sova över (;
Peter är Anders bästakompis :D
Dom två är ute på krogen medans mamma,jag och Zazza är hemma :/
Mamma sover och Zazza ligger i en korg brevid mig <3
idag så va jag och shoe shoppade ju! :)
köpte 2 par skor men ville ha 3 till :/
blev lite besviken att jag inte kunde få dom andra men direkt nöjdare när jag fick en ny
MOBIL ! 8D
Det är en Sony Ericsson ZYLO
tyävärr så härmade jag irre med den :(
sry irre D':
Men mamma och anders tyckte det va en bra deal...
den kostade bara 400 kr och vi har dåligt med pengar just nu ):
Enda orsaken varför min mamma tar mig på shoe shopping,
mobiljakt och roliga grejer är för att jag ska må bättre :)
hon vill göra mig glad och så xD
Hon lyckades för jag va as glad hela dagen ! :D
Städade rummet (a)
Tvättade 2 gånger ;o
hängde upp tvätten 2 gånger -.-
bäddade om min säng :D
fyllde på vatten till skalman osv :)
Kanske borde gå ut en runda med Zazza (;
just in case...
Hoppas alla hade en lika bra dag som jag ! :D
Kramizar
Sara :D
BILDER


Asså kolla på tatueringen och sen på bilden ovan >.<
OBS! inge perverst tänkt med bilden >.<

Thats all ! :D
Have a nice nightmare (;
Jeepers Creepers 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0