Klockan halv 2

Sömnen är som förut! Saften är slut och jag vågar inte gå ut i köket fall någon skulle vakna! Sist jag skrev va för ungefär 46 minuter sen,men det blev fel i förstå stycket och jag ändrade det :/ Pea har snart somnat som resten av alla i sveriges ungdomar (; Ska upp halv 6 <: Kommer inte vara trött då, kommer nog att somna under dagen,efter skolan i mammas sköna soffa, som jag gjort rätt många gånger den senaste tiden ^^ Ska bara ta hudkräm och borsta tänderna <: Av en konstig anledning fick jag ont i halsen av att dricka den där saften D: Elizzz ha med mina hörlurar till skolan för helgen klarar jag inte utan dom! :'( Men nu ska jag väll ta och FÖRSÖKA sova <: Kramizar Sara :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0