Sara ~ Som ett litet Barn

Jag ler
Jag gråter
Jag skrattar
Jag dampar
Jag skriker
Jag svär
Jag perversar mig
Jag är den jag är..
Jag ler som aldrig förr när du är omkring
Jag ler när du pratar med mig..<3
Jag ler när du är brevid mig <3
Jag ler när du ser mig,
Jag ler till och med av att tänka på dej <3
Men nu orkar jag inte le..
Jag orkar inte le av din syn,din personlighet eller nått med dig att göra..
Jag orkar inte ta hand om mig själv längre..
Jag orkar inte bry mig om det är "live or let die"
Jag orkar bara inte..
Och om ingen hjälper mig att slåss mot ett monster som jag inte själv kan besegra..
Då kan du lika gärna släppa min hand och låta mig falla över kanten..<3
Du kan skicka mig till olika delar av världen/sverige eller bara till vänner
Men jag kommer aldrig orka lika mycket som förr..
Du försöker men jag är inte mig själv..
Jag balanserar på en lina gjord av en spindel.
Ett ända ord, ett ända sne steg..
And am going to the edge...
Ett leende är skillnaden mellan liv och död
Ett leende kan göra mycket för någon
Älskar dig kan vara något skrämmande och önskande
Älskar dig kan avgöra om det blir vänskap eller kärlek
Älskar dig är vad alla vill höra <3

Att göra mig glad är lätt
Att göra mig ledsen svår
Att såra mig är också lätt..
Men vad du en gör har du min hand <3
Håll hårt och släpp aldrig taget <3
Utan dig klarar jag inte det sista andetaget <3

Vänner håller ihop även om vi är arga på varandra,
Även om vi snackar skit, sårar och hatar<3
Mina vänner pusslar ihop mig om och om igen..<3
Jag hämtar nål och tråd för att försöka fixa dom <3
Men vad dom än gör..
Hamnar jag om och om igen här..
Här där jag aldrig vill va igen...

Kramisar
Sara..


Kommentarer
Postat av: Fanny.

Sara :/ <3

2011-04-07 @ 16:03:43
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0