Sysslor,Frukost,Tåg,Tåg och Äntligen Hanna ! ♥

Heeeej ! :D
Dagen jag väntat på (sen igår) är äntligen här :D
Jag ska åka med tåget till hanna ! :3
Hon har bett mig skriva en lapp om vart jag ska gå och vart vi ska mötas :)<3
Själv fatta jag inken tinken xD(alltså ingenting)
Fråga till Elizzz: Va du i Uppsala igår ?! o.o
För Hanna såg någon som liknade dig c:
Rolig mözza,svart kort hår,svart jacka och bruna skor xD
Har du en tvilling kanske ? (:
Men dagen sysslor är
Duscha,packa,fixa,fixa moi,mata skalman,ladda mobilen,skaffa fram allt jag behöver o.o
Sen blir det att ta tåget lö 14:57 mot Hanna :D
Det dåliga är att jag måste byta av i S-tälje Hamn -.-
Men vad gör man inte för sin söta BB-syster Hanna :D <
Vi ska palla oss ner och köpa "The Sims 3 Medeltid" den sägs vara skit bra :D
Själv har jag inte sims 3 (:
Jag orkade inte slösa på så mkt pengar xD
Tror ni jag hinner med allt på 3 timmar ?
Cuz i don't xD
Men vi hörs senare och jag är på Kap 2 i min bok ! :D
Kan någon ge mig bra bok tips att läsa ? o.o
Mitt bokföråd börjar ta slut D:
Kramisar
Sara :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

haha, nä det var inte jag xD

ää bara i Uppsala på sommaren XD

JAG HAR EN TVILLING! :D

HAHAHA!

men vem ää hanna? o.O (:

2011-04-02 @ 16:47:40
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0