And follow the light.

It started out as a feeling..
..and then ended like a broken heart.
Let your memories grow stronger and stronger..
..no need to say goodbye.

Godmorgon allihopa, är ensam igen för pappa och resten åkte iväg..kul (a)
Tjejen stirrar fortfarande med sina tomma ögon när jag går förbi spegeln.
Känns som om hon stirrar på mig bakom min rygg och viskar ord jag inte kan höra..
Som om hon vill att jag ska tömmas på liv och bara låta henne leka med mig..
Älskar låten "The Call" har lyssnat på den typ hela kvällen igår och hela morgonen och nu förmiddagen :D

You come back, when they call you..♥

Ska nog duscha för jag känner mig otroligt äcklad..
Kanske platta håret lr locka..plugga är ett måste! O.O
Aja, kollade på True blood för en halv timme sen och GUD va jag älskar programmet >:
Eric och Sookie är för söta, men slutet med Jess, shiet började nästan gråta! D:
HON.FÅR.INTE.DÖ. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0