And I need you now

Morgon antar jag.
Skulle vaknat nio och jag hade satt alarm..men vaknade och stängde av det för att sen kunna somna om! :D
Har verkligen en ångest attack just nu..läser typ alla stora bloggares blogg (förutom Kissie) och avundas deras utseende :(
Tänk om man va så vacker? :)
Men har ångest över att skolan är på väg..shiet va tiden går fort! D:
Önskade att det bara va 21 Juli.
Men nu är det 10 Augusti och skolan börjar om bara 6 dagar..mindre än en vecka.
Måste plugga in det sista..vilket jag totalt inte gjort.
Vädret suger här i Flempan, regnar och regnar! -.-
Pappa och jag gick ju till sjukhuset i det här vädret och där väckte det många minnen från barndommen..
Skriken och skratten..allt på en och samma gång..med en gång kände jag paniken stiga och allt svajade till.
Men jag kunde inte falla ihop, gick med pappa till hissen och hittade en stol, lugnade ner mig men...hissen va trång och vi va typ 6 personer i den så allt svajade till igen och det ringde i öronen.
Började kallsvettas och såg med dimmiga ögon vart pappa va på väg och följde efter..
Man kunde höra hjärtat bulta och allt annat va tyst..sen hörde jag "Kan jag få se legitmation ?" då spräckte bubblan och jag kunde se,höra och stå igen..men kände mig tom så när vi gick va jag långsammare än förut och tystare.
När jag kom ut igen kändes det som om en vindpust hade blåst bort allt och jag kunde andas utan att det gjorde ont och mitt sinne va klarare än förr..mina steg blev längre och starkare.
I SURVIVED, som vanligt då.
Why does health always feel lika a battlefield ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0