Babbel

So you say, it's no okey to be gay ?
Fuck you..fuck you very very veeeery mucth. ;)

Som sagt dagen va full av allt möjligt, sen nu på kvällen va jag med mina vänner :D
Mizgin,Gizem,Rodan,Kevin,Antonio,Bianca och Ozman :P
Men känner mig verkligen som en blondin med dom :<
För 4 av dom kan kurdiska och pratar ibland med varandra så att man inte fattar xD
Bianca är verkligen en tuff liten tjej ;)
Hon kan spanska, hon kanske kan lära mig :>
Aja, men vi körde burken (lame jag vet .__.) och då tappade jag tegelstenen!(mobilen) D:
Så alla fick leta efter den! 8D
Till slut va det Kevin som hittade den och fick en kram som belöning xD
Ringde Åsa men hon hörde inget så vi la på xD
Sen va dom sjukt intresserade av "Min Sötnos <3" <.<
Förlåt men jag sa att du va tjej så att dom inte skulle fråga en massa D:

Godnatt då c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0