Bankjäveln.

Ville känna mig självständig..
Som om jag va stor och bodde här själv förutom att mat och kläder kom automatiskt o.o
Men tydligen funkade det inte.
Man behöver fortfarande en mamma till allt och lite till.
Till exempelt som att kunna få ett bankkonto.
Det hjälper inte om man bara har papprena påskrivna och klara.
Men måste ta ett nytt kort också (fuck you åsa -.-).
Ska tvinga pappa göra det med mig..

Ser ni ?
Man måste be på sina knän för att kunna göra något för att dom har kontrollen över allt!
Sen då, "du måste ha med en förälder för att kunna åka tåg."
Jag vill visa att jag klarar mig själv.
Första dagen och jag behöver mina föräldrar, yay.
Men nu ska jag låtsas att dom inte finns och dansa runt i lägenheten :>
Mata skalman, plugga och ah..jobba.
Jobbar imorgon också -.-
Kanske borde fundera på att bli rånare ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0