Bloggar väll då

Åsa ringde mig..och sa att jag skulle blogga xD
Hon läser tydligen min blogg när hon äter frukost .__.
Vilket är rätt gulligt ;*
Dagen har väll vart sådär okej, har haft fullt upp faktiskt O.O
Vi åkte in till en fotograf och tog mitt ID-kort och seriöst va det blev fult.
Ser helt jävla drogad ut xD
ID-kortet kommer bara visas till banken,polisen,Åsa och lovade ju..Tobbe :<
Men orkade inte ta fler kort för alla skulle ändå bli fula 8D
Så jag gick ut med stolthet...v.v
Man ser ändå att det är jag >8(
"So you are the one they called..Sara the drug face ?", "Yepp, that's me officer."
Tänkte lägga upp låten som åsa frågade mig om c:
Ni KANSKE känner igen den men hallå..den är sjukt fin :')

Kommentarer
Postat av: Fanny,<3

Fin låt.

2011-08-09 @ 19:40:23
URL: http://fannydenskumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0