Brenda time! ♥

idag ska jag hänga med brenda, kanske senare med dom andra ;)
Livet är inte vad det va förut längra..
Mycket har förändrats och kommer förändras.
Ser tillbaks på minnen och stunder i livet som jag aldrig kommer få återuppleva..
Minnen som alltid kommer förbli minnen och känslor ♥
Men sanna vänner finns alltid kvar ♥
Det har snart vart 1-2 år sen jag såg Brenda sist och gud va jag saknar att krama henne...
Vi va thighta men ändå inte, jag va hennes första kompis här i svergie..vi delar ett band som inte ens tiden kan bryta ♥
Vi kanske inte ses så ofta men när vi gör det har vi sjukt roligt! :D
Saknar stunderna med henne då man kunde prata om allt möjligt och få lite info om vad som händer här i stan.
Hon kanske kan visa mig mer av Flempan, för nu har jag kommit ur mitt skal, no more "Sara" nu är det bara "Sara the one and only."
Jag skämms inte för vem jag är, ingen borde göra det heller ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0