Cat fight.

Ja..igår bråkade man då med en onykter Anders och med en mamma som va på hans sida..
Slutade med att jag stormade ut med kläder och väska för jag VÄGRADE (vägrar fortfarande) att va där.
Gick utmohus och försökte få tag på någon som kunde ge mig en jävla sovplats..
Vill säga tack till alla som frågade, speciellt Tobbe och Åsa ♥
Senare runt 12 fick jag en sovplats, hemma hos Åsa som min mamma först förstört och SEN sagt att det va okej.
Slog vad med Åsa att hon skulle va där..vilket hon va -.-
Lita alltid på Saras magkänsla.
Hon trodde seriöst att allt va lugnt, Synd för henne att det verkligen INTE är så.
Hon har ringt 3 gånger den här morgonen..Störande för hon fattar tydligen inte att jag inte kommer svara..
Men ska jobba om 20 min så Åsa och jag drar nog nu ;)
Har någon en plats att sova ikväll ?
Eller så får vi se om mamma lyckas övertala mig med sina "förklaringar".
Är det sant att ja bara blir nöjd om dom öppnar plånboken ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0