Evacuate the dancefloor!

And just shake that thing,

Goooooooodmorning :D
Skulle egentligen till Frizon idag men nej nej, pappa blev över beskyddande och jag kan inte boka om.
lr kan och kan..har inte min terapefts mobil nr längra -.-
Men det löser sig nog när hon ringer upp och frågar vart jag är :o
Ska gå ner till Flempans centrum och handla glass, plus lite smått och gott till mig ;)
Har verkligen börjat shoppa mer, nu när jag får pengar blir det ännu mer :D
Plus att jag kan åka in med underbaraste Åsa ♥
Jag suger verkligen med det här om tyska, mamma sa att jag skulle plugga extra mycket nu när jag va hos pappa..hehe har inte pluggat ett skit.
KANSKE tvingar pappa att läsa med mig ;)
Aja, more updates later.

XoXo Bitzez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0