Film sugen!

Jag vill kolla på film..igen xD
Men kan inte bestämma mig mellan "Den oändliga historian" eller "Sagan om ringen"
Dom va brevid varandra och båda är skit bra O.O
Men problemet är..det finns 3 av Sagan av ringen och 3 av den oändliga historian .__.
Funderar på att se sagan om ringen bara för att höra Smeagol säga det där om ringen och typ prata för sig själv xD
GUD VA JAG ÄLSKAR HONOM!!! 8D
Han är bara för rolig och när han ba "We let her do it >8D, YES YES YES, noooo o.o, master friend D:, master betreid us! D:<"
HAHAHAHA det avgör saken, Lord of the rings it is >8)
Såååå sjukt kul jag kommer ha! 8D
imorgon kan jag ta Den oändliga historian, om ni undrar varför jag inte går ut eller sånt så är det för att jag kind of har utegångsförbud .__.
Nej åsa, inte pga aceton flaskan jag råkade spilla ut igår som hon inte vet om än >8D
Utan att jag måste låsa dörren efter mig och ha dom till att komma in genom dörren..vilket jag inte kan för dom snodde mina nycklar ;F
DÖ.
Aja, film och ah..äta mig rund :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0