Hem från Motala!

Nu sitter jag i bilen igen,lite brunare än förut kanske ;) Sitter i bikini men det blev en aning kyligt så snodde mammas kofta 8) Det har känts underbart nu i Motala och man kan säga att jag fick rätt mycke resfeber :c Vill inte hem direkt! Det enda jag saknar är mina vänner men det har ju bara gått 2 dagar o: När jag kommer hem ska jag fixa mig,igen och sen åka till jobbet för att tjäna lite stålar XD Imorgon ska vi skaffa bankkort till mig och gud va jag längtar 8D Sen får jag min lön där vilket är 3000 och sen lönen jag ska få nu i veckan då jag jobbar,blir det 1000 till då ? ;) Aja,på vägen hem ska vi stanna vid något godis ställe som man kan få skit mycket choklad,är jag i himlen eller ? Uppdaterar under resan och kanske när jag kommer hem c: - mobil bloggar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0