I got a secret, can you keep it ?

Gick hem då och ignorerade familjen, i know "The Sara Style" men det här är annorlunda.
Bara för att jag lovade pappa att jag skulle sova hemme i kväll så att han inte får för sig att jag blir mördad eller annat hemskt xD
Åsa har märkt att jag inte vart på flumm humör och när jag jobbade så svimmade jag nästan.
Kände mig galen samt halft död.
Solstign eller bara ett hysteriskt damp anfall ? o.o
Mot slutet av dagen kunde jag slappna av men mådde fortfarande dåligt och idag lät jag till och med Åsa ha musik på..vilket jag förbjöd henne igår -.-
Tänkte sova i Kina Gungan i Järna Parken men men..ska bli så osocial mot min familj att folk kommer tro att jag bor ensam.
Kalla mig barnslig eller långsint men jag sköter det här på mitt sätt ;)
Och alla känner ju mig, jag springer eller iggar när jag blir sur,arg eller sårad :D
Ska nörda avsnitt nu så..GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0