I will always be your friend.

Älskar den meningen, Never Far Behind.
Åsa kom och rockade min värld, som vanligt alltså ;)
Vi flummade och såg ut som om vi va..ah fulla kan man säga :>
Men hallå, vi satt där och skrek som 2 åringar och ba "NEJ DU KAN INTE LÄGGA DEN PÅ DEN!!"
"JOOOOO, NU KAN JAG DET!"
Sen typ sa vi massa kommentarer från filmer och youtube klipp som , "It's fucking awsome!" 8D
Men dom där killarna (tror vi) som stannade med sin bil för någon månad sen, tutade på oss idag (som sagt tror vi att det va dom) men Åsa och jag såg sjuka ut så ah..o.o
Åsa ville bli lite hyper när hon kom så hon beställde en jävla cola och mentos..alla vet hur det slutar .__.
Vi skulle tydligen göra "suck suck and pass." och jag sög ju sen skickade jag den till henne men hon va inte beredd så hela skiten sprätte upp i mitt ansikte och på hennes kläder -.-
Så det såg ut som om hon kissat på sig xD
Men ge oss inte cola, vi blir wierda.. 8D
Ingen jäkel har messat mig, vilket jag blev skit förbannad på, säger inga namn ni vet vilka ni är >:(
Kanske borde uppföra mig som en fjortis istället..eller ? ;)
 "Vad är denna kaka i ansiktet ?"
ÄLSKAR KHADIDJE. (Ana Gina.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0