If you call my name, I'll be right there!

Syster yster ringde nyss till familjen här i sverige för att snacka lite ;D
Gud va jag saknar min stora syster, min bror med ♥
Men hon pratade lite om vad hon höll på med och hennes jobb c:
Medans jag pratade om att jag precis börjat skolan, och jobbat under sommarlovet -.-
Hon skulle tydligen också köpa en system kamera (en likadan som min o.o) men sen kom hon på att hon sög på att ta kort xD
Så jag sa att hon kunde köpa och skicka en till sin söta lilla syster här i sverige som en försenad födelsedagspresent! :D
Hörde nyss från mamma att Jennie kommer i nu Oktober, på besök eller ärende vet jag inte :(
Vet inte ens om hon kommer till oss...♥
Man får väll hoppas på det bästa ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0