igår,idag och imorgon ♥

igår va jag med Mizgin och flera av mina gamla vänner, gud va jag saknat dom ♥
Det är så skönt att efter flera år bara komma in som om det va igår man sågs :')
Bli välkomnad med öppna armar och en kaka ♥
Jag kände mig verkligen hemma och inte alls ensam :D
Ska nog fråga Mizgin om vi ska hitta på något senare ;)
För vad kan man göra hemma här ?
Alla sover just nu vilket suger..men pappa har snott min säng och han är SUPER söt när han sover D:
Bäddade om honom och satte på musik, men vill fortfarande hoppa på honom och tvinga honom att vakna ♥
Igår messade jag förfullt, förutom att en dissade mig för jag vet inte vad :/
Vad skulle man göra utan mobilen ? ♥
imorgon vet jag inte vad jag ska göra..kommer väll på något c:

Allt som snurrar i huvudet just nu är tankar..och ett speciellt datum. ♥
3 juli 2010 är en dag jag aldrig kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0