I'm so bored that I could die.

Jag har seriöst tråkigt, jag vill gå ut men inte ensam -.-
Skulle gå ut med vem som helst, till och med min lilla syster i vagnen ;)
Då kunde jag låtsas va "Teen Mom" som många tror att jag är .__.
Vilket skrämmer mig, speciellt den gången någon trodde Natalie va min dotter, kom igen..hon liknar inte ens mig!
Tänkte fråga bre om hon hade någon time over, men kom på att jag inte hade hennes nummer.
Så patetiskt frågade jag henne genom fb, det har säkert gått år, månader och dar utan att jag sett,hört eller pratat med mina gamla vänner här..ibland saknar jag tanken av att kunna gå ut till dom som om inget va fel..
Shadi kom nyss hem så..är inte ensam längre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0